Monday, December 28, 2009

Outing | Fotowalk Pulau Ketam










Alhamdulillah. Outing Pulau Ketam telah selamat berjaya. Tiada siapa yang jatuh bot sepanjang perjalanan :). Seronok sangat sebab dapat lepak dengan kawan-kawan seperjuangan. Lagi seronok jumpa kawan-kawan baru. Tak kisah la pro ke semi ke beginner ke, macam-macam teknik photography dapat aku belajar. Geram pun ada gak tengok Gear pro-pro yang hadir. Rasa nak suruh mama jual rumah nak beli. HAHAHA. Merepek je. Sedikit sebanyak gambar yang aku amek, buruk ke lawa ke, boleh la komen. Budak baru belajar, amek galah jangan tolong jolok kan. Kite jolok sama-sama. HAHA. Baru sama-sama pandai jolok kan. Thanks to Shazli & friends selaku organizer. Siap makan tauhu bakar kat Tanjung Bidara. Best gila. Bak kata Biskuat, best gila VAVI!

1 comments:

intan asmira said...

awakkk! gambar yang first tu! cantik sgt! :D suka suka